W przypadku zgubienia karty lub jej kradzieży powinieneś niezwłocznie zastrzec swoją kartę.
Swoją kartę możesz zastrzec:
Podczas przyjmowania zlecenia zastrzeżenia karty pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące zastrzeganej karty.
Jeśli po zastrzeżeniu karta się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę w miejsce zastrzeżonej, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.
Nasi specjaliści czekają na Twoje pytania
przez 7 dni w tygodniu od godziny 8:00 do 20:00.
Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora
W trosce o Twoje bezpieczeństwo przez formularz kontaktu możemy przekazać jedynie informacje, które nie zawierają danych osobowych i finansowych. Jeżeli chcesz uzyskać tego typu informacje zapraszamy do wysłania wiadomości po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00.
Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00. Wybierz najbardziej wygodny dla siebie sposób kontaktu:
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00.
Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora
Eksperci z Wirtualnego Oddziału chętnie udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00. Wybierz najbardziej wygodny dla Ciebie sposób kontaktu: rozmowę audio lub video.
Jeżeli jesteś już naszym klientem zapraszamy do kontaktu przez 7 dni w tygodniu od godziny 8:00 do 20:00.
Jeżeli potrzebujesz pomocy w wyborze najlepszego rozwiązania zapraszamy do kontaktu w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00.
W trosce o Twoje bezpieczeństwo przez formularz kontaktu możemy przekazać jedynie informacje, które nie zawierają danych osobowych i finansowych. Jeżeli chcesz uzyskać tego typu informacje zapraszamy do wysłania wiadomości po zalogowaniu się do bankowości internetowej.