19.06.2019

Kasoterminal #IDEAPAY z nagrodą tygodnika „Wprost”

Wprowadzony w kwietniu br. na rynek kasoterminal #ideapay zdobył nagrodę „Portfel 2019” tygodnika „Wprost” w kategorii Najbardziej Innowacyjny Produkt. Nagrodę wręczono 18 czerwca 2019 r.

„Portfele” to przyznawane od pięciu lat nagrody dla banków, firm świadczących usługi finansowe i przedsiębiorstw oferujących usługi dla tego sektora. Celem wyróżnienia jest promowanie najnowszych rozwiązań finansowych, produktów i usług na polskim rynku. Ranking takich unikatowych rozwiązań jest sporządzany przez banki i instytucje pośredniczące w obrocie finansowym, firmy doradcze, fintechy oraz przedsiębiorstwa związane z usługami z sektora finansowego.

Statuetki zostały wręczone w kilku kategoriach, między innymi: Najlepsza Aplikacja Bankowa, Najlepszy Fintech czy Najbardziej Innowacyjny Produkt. W ostatniej kategorii bezkonkurencyjny okazał się kasoterminal #ideapay, wprowadzony do oferty w kwietniu 2019 r. przez Idea Bank we współpracy z firmą iPOS. To nowość na rynku urządzeń fiskalnych. W jednym niewielkim urządzeniu zostały połączone trzy funkcjonalności niezbędne dla wszystkich firm prowadzących sprzedaż detaliczną: urządzenia fiskalnego, terminala płatniczego oraz platformy do zarządzania sprzedażą. Dzięki takiemu połączeniu przedsiębiorcy mogą oferować swoim klientom płatności zarówno gotówką, jak i kartą oraz na bieżąco kontrolować wyniki i stany magazynowe – i to z każdego miejsca na świecie, bez konieczności przebywania w sklepie.

Urządzenie jest połączone z kontem w Idea Banku, na które klient otrzymuje swoje wpływy z obsługi bezgotówkowej. Oprócz wystawienia paragonu fiskalnego przedsiębiorca może w bardzo prosty sposób wystawić fakturę na tym samym urządzeniu.

- Jesteśmy i będziemy bankiem, który stara się maksymalnie ułatwić firmom codzienne funkcjonowanie. Takie nagrody, jak „Portfel” tygodnika „Wprost” potwierdzają, że rozumiemy naszych klientów i mobilizują do dalszego działania - mówi Artur Kubiński, członek Zarządu Idea Banku.

Nagrodę w imieniu banku odebrał Bartosz Witorzeńć, dyrektor Departamentu Klienta Grupy i CRM.