• Aktualności
  • Konta
  • Oszczędności
  • Usługi
  • Inwestycje
  • Produkty wycofane z oferty
  • Kalkulator płatności
    walutowych
  • Kontakt
  • Informacja dla posiadaczy
    obligacji GetBack S.A.
  • COVID - 19
  • Tarcza finansowa PFR
  • Tarcza Finansowa PFR 1.0
  • Tarcza Finansowa PFR 2.0
Idea Bank Idea Bank
  • Usługi
  • Konta
  • Oszczędności
  • Inwestycje
  • Kontakt
  • Zaloguj

TWÓJ WYBÓR:

PRODUKTY PROMOWANE

KLIENCI INDYWIDUALNI

Konto Przekorzystne

Oferta powitalna na rok bez opłat za prowadzenie Konta Przekorzystnego, obsługę karty debetowej i wypłatę gotówki z wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą!

Sprawdź szczegóły!

DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

Konto Przekorzystne Biznes

Załóż Konto Przekorzystne Biznes i zyskaj do 1100 zł!
Konto i karta za 0 zł przez rok. Oferta dla nowych klientów.
Zyskaj także, terminal płatniczy za 0 zł nawet na 18 miesięcy.

Sprawdź szczegóły!

Filtry

Filtry

Typ klienta
Debet
Rodzaj konta

Masz pytania? Zadzwoń

Nasi specjaliści czekają na Twoje pytania
przez 7 dni w tygodniu od godziny 8:00 do 20:00.

22 101 10 10
801 999 111

Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora

Formularz kontaktu

Jeżeli preferujesz kontakt poprzez e-mail wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
E-mail jest niepoprawny
Proszę wpisać treść zapytania

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się za pośrednictwem e-mail: kontakt@ideabank.pl lub telefonicznie pod nr +48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie – Inspektor Ochrony Danych, Idea Bank S.A., Rondo Daszyńskiego 2c, 00-843 Warszawa.

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Bank będzie przetwarzał dane osobowe w celu: 1) udzielenia odpowiedzi na zapytanie umieszczone w formularzu kontaktowym – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami 2) archiwalnym - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Bank przez okres do 6 lat lub do momentu przedawnienia Pani/Pana potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – można tego dokonać elektronicznie (mailowo), telefonicznie (CallCenter Banku) lub papierowo. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą też mieć dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W przypadku przetwarzania przez Bank danych osobowych na podstawie zgody – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tejże zgody przed jej wycofaniem.

W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Banku Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Ponadto Bank informuje, że przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane zapytanie.

Maksymalny rozmiar pojedynczego załącznika wynosi 5 Mb

Dozwolone formaty pliku: .bmp, .csv, .doc, .docx, .gif, .htm, .jpeg, .jpg, mt103, .mt940, .ods, .odt, .pdf, .png, .tif, .tiff, .txt, .xls, .xlsx

Proszę wprowadzić opis reklamacji
Proszę wprowadzić imię i nazwisko
Proszę wprowadzić nazwę firmy
+48
Proszę wprowadzić numer telefonu
Proszę wprowadzić adres e-mail
Sposób odpowiedzi: 
  • Na adres e-mail
  • Listownie
Proszę wybrać sposób odpowiedzi

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej "Bank"). Z Bankiem można skontaktować się za pośrednictwem e-mail: kontakt@ideabank.pl lub telefonicznie pod nr +48 22 101 10 10 W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie – Inspektor Ochrony Danych, Idea Bank S.A., Rondo Daszyńskiego 2c, 00-843 Warszawa.

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Bank będzie przetwarzał dane osobowe w celu: 1) rozpatrywania Pani/Pana reklamacji i zgłoszonych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami 2) archiwalnym - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Bank przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia Pani/Pana potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – można tego dokonać elektronicznie (mailowo), telefonicznie (CallCenter Banku) lub papierowo. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą też mieć dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W przypadku przetwarzania przez Bank danych osobowych na podstawie zgody – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tejże zgody przed jej wycofaniem.

W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Banku Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Ponadto Bank informuje, że przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Maksymalny rozmiar pojedynczego załącznika wynosi 5 Mb

Dozwolone formaty pliku: .bmp, .csv, .doc, .docx, .gif, .htm, .jpeg, .jpg, mt103, .mt940, .ods, .odt, .pdf, .png, .tif, .tiff, .txt, .xls, .xlsx

Proszę wypełnić opis
+48
Proszę wypełnić numer telefonu
Proszę wypełnić adres e-mail

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się za pośrednictwem e-mail: kontakt@ideabank.pl lub telefonicznie pod nr +48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie – Inspektor Ochrony Danych, Idea Bank S.A., Rondo Daszyńskiego 2c, 00-843 Warszawa.

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Bank będzie przetwarzał dane osobowe w celu: 1) udzielenia odpowiedzi na zapytanie umieszczone w formularzu kontaktowym – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami 2) archiwalnym - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Bank przez okres do 6 lat lub do momentu przedawnienia Pani/Pana potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – można tego dokonać elektronicznie (mailowo), telefonicznie (CallCenter Banku) lub papierowo. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą też mieć dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W przypadku przetwarzania przez Bank danych osobowych na podstawie zgody – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tejże zgody przed jej wycofaniem.

W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Banku Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Ponadto Bank informuje, że przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane zapytanie.

Masz pytania? Zadzwoń

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00.

22 276 22 74

Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora

Zamów rozmowę

Wypełnij poniższy formularz, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Numer telefonu jest niepoprawny
E-mail jest niepoprawny
Proszę wpisać treść zapytania

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się także telefonicznie pod nr tel. + 48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie, pod powyższym adresem siedziby Banku z dopiskiem "IOD".

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes Banku, stanowiący jednokrotny, zainicjowany przez Panią/Pana, kontakt ze strony Banku, w celu marketingu bezpośredniego związanego z działalnością Banku. Bank będzie przetwarzał dane w celu: 1) archiwalnym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku z przyjętymi przez Bank standardami; 2) rozpatrywania Pani/Pana potencjalnych reklamacji i zgłoszonych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez Bank po zakończeniu takiego kontaktu, chyba że Bank pozyska podstawy do takiego przetwarzania (np. Pani/Pana zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych lub zostanie wszczęte postępowanie reklamacyjne). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą, poza Bankiem, mieć też dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak dla zaistnienia możliwości kontaktu ze strony Banku, jest niezbędny.

Zamów rozmowę

Wypełnij poniższy formularz, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Numer telefonu jest niepoprawny

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się także telefonicznie pod nr tel. + 48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie, pod powyższym adresem siedziby Banku z dopiskiem "IOD".

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes Banku, stanowiący jednokrotny, zainicjowany przez Panią/Pana, kontakt ze strony Banku, w celu marketingu bezpośredniego związanego z działalnością Banku. Bank będzie przetwarzał dane w celu: 1) archiwalnym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku z przyjętymi przez Bank standardami; 2) rozpatrywania Pani/Pana potencjalnych reklamacji i zgłoszonych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez Bank po zakończeniu takiego kontaktu, chyba że Bank pozyska podstawy do takiego przetwarzania (np. Pani/Pana zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych lub zostanie wszczęte postępowanie reklamacyjne). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą, poza Bankiem, mieć też dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak dla zaistnienia możliwości kontaktu ze strony Banku, jest niezbędny.

Zamów rozmowę

Wypełnij poniższy formularz, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Numer telefonu jest niepoprawny

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się także telefonicznie pod nr tel. + 48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie, pod powyższym adresem siedziby Banku z dopiskiem "IOD".

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes Banku, stanowiący jednokrotny, zainicjowany przez Panią/Pana, kontakt ze strony Banku, w celu marketingu bezpośredniego związanego z działalnością Banku. Bank będzie przetwarzał dane w celu: 1) archiwalnym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku z przyjętymi przez Bank standardami; 2) rozpatrywania Pani/Pana potencjalnych reklamacji i zgłoszonych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez Bank po zakończeniu takiego kontaktu, chyba że Bank pozyska podstawy do takiego przetwarzania (np. Pani/Pana zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych lub zostanie wszczęte postępowanie reklamacyjne). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą, poza Bankiem, mieć też dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak dla zaistnienia możliwości kontaktu ze strony Banku, jest niezbędny.

Zamów rozmowę

Wypełnij poniższy formularz, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Numer telefonu jest niepoprawny
E-mail jest niepoprawny
Proszę wypełnić pole NIP
Proszę wpisać treść zapytania

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się także telefonicznie pod nr tel. + 48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie, pod powyższym adresem siedziby Banku z dopiskiem "IOD".

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes Banku, stanowiący jednokrotny, zainicjowany przez Panią/Pana, kontakt ze strony Banku, w celu marketingu bezpośredniego związanego z działalnością Banku. Bank będzie przetwarzał dane w celu: 1) archiwalnym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku z przyjętymi przez Bank standardami; 2) rozpatrywania Pani/Pana potencjalnych reklamacji i zgłoszonych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez Bank po zakończeniu takiego kontaktu, chyba że Bank pozyska podstawy do takiego przetwarzania (np. Pani/Pana zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych lub zostanie wszczęte postępowanie reklamacyjne). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą, poza Bankiem, mieć też dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak dla zaistnienia możliwości kontaktu ze strony Banku, jest niezbędny.

Zamów rozmowę

Wypełnij poniższy formularz, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Numer telefonu jest niepoprawny
E-mail jest niepoprawny
Proszę wpisać treść zapytania

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się także telefonicznie pod nr tel. + 48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie, pod powyższym adresem siedziby Banku z dopiskiem "IOD".

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes Banku, stanowiący jednokrotny, zainicjowany przez Panią/Pana, kontakt ze strony Banku, w celu marketingu bezpośredniego związanego z działalnością Banku. Bank będzie przetwarzał dane w celu: 1) archiwalnym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku z przyjętymi przez Bank standardami; 2) rozpatrywania Pani/Pana potencjalnych reklamacji i zgłoszonych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez Bank po zakończeniu takiego kontaktu, chyba że Bank pozyska podstawy do takiego przetwarzania (np. Pani/Pana zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych lub zostanie wszczęte postępowanie reklamacyjne). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą, poza Bankiem, mieć też dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak dla zaistnienia możliwości kontaktu ze strony Banku, jest niezbędny.

Masz pytania? Zadzwoń

Jeżeli jesteś już naszym klientem zapraszamy do kontaktu przez 7 dni w tygodniu od godziny 8:00 do 17:00.

22 101 10 10
801 999 111

Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora

Jeżeli potrzebujesz pomocy w wyborze najlepszego rozwiązania zapraszamy do kontaktu w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00.

22 276 22 74

Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora

Formularz kontaktu

Jeżeli preferujesz kontakt poprzez e-mail wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
E-mail jest niepoprawny
Proszę wpisać treść zapytania

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się za pośrednictwem e-mail: kontakt@ideabank.pl lub telefonicznie pod nr +48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie – Inspektor Ochrony Danych, Idea Bank S.A., Rondo Daszyńskiego 2c, 00-843 Warszawa.

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Bank będzie przetwarzał dane osobowe w celu: 1) udzielenia odpowiedzi na zapytanie umieszczone w formularzu kontaktowym – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami 2) archiwalnym - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Bank przez okres do 10 lat lub do momentu przedawnienia Pani/Pana potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – można tego dokonać elektronicznie (mailowo), telefonicznie (CallCenter Banku) lub papierowo. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą też mieć dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W przypadku przetwarzania przez Bank danych osobowych na podstawie zgody – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tejże zgody przed jej wycofaniem.

W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Banku Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Ponadto Bank informuje, że przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane zapytanie.

Formularz kontaktu

Jeżeli preferujesz kontakt poprzez e-mail wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
E-mail jest niepoprawny
Proszę wpisać treść zapytania

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się za pośrednictwem e-mail: kontakt@ideabank.pl lub telefonicznie pod nr +48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie – Inspektor Ochrony Danych, Idea Bank S.A., Rondo Daszyńskiego 2c, 00-843 Warszawa.

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Bank będzie przetwarzał dane osobowe w celu: 1) udzielenia odpowiedzi na zapytanie umieszczone w formularzu kontaktowym – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami 2) archiwalnym - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Bank przez okres do 10 lat lub do momentu przedawnienia Pani/Pana potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – można tego dokonać elektronicznie (mailowo), telefonicznie (CallCenter Banku) lub papierowo. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą też mieć dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W przypadku przetwarzania przez Bank danych osobowych na podstawie zgody – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tejże zgody przed jej wycofaniem.

W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Banku Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Ponadto Bank informuje, że przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane zapytanie.

Maksymalny rozmiar pojedynczego załącznika wynosi 5 Mb

Dozwolone formaty pliku: .bmp, .csv, .doc, .docx, .gif, .htm, .jpeg, .jpg, mt103, .mt940, .ods, .odt, .pdf, .png, .tif, .tiff, .txt, .xls, .xlsx

Proszę wypełnić pole NIP
Proszę wypełnić numer kredytu
Proszę zaznaczyć wymaganą zgodę

Oświadczam, że w związku z udzielonym Kredytem przesyłam dokumenty wymagane przez Bank do rozpatrzenia wniosku o przedłużenie okresu kredytowania. Oświadczam także, że wszystkie informacje zawarte w załączonych dokumentach są rzetelne, prawdziwe i dokładne według stanu na dzień określony.

W przypadku chęci rezygnacji z przedłużenia okresu kredytowania Limitu w Rachunku („Odnowienia”) prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 101 10 10 lub 801 999 111 (infolinia czynna jest codziennie w godzinach od 8.00 do 20.00, koszt połączenia zgodny ze stawką operatora). Złożenie dyspozycji rezygnacji oznacza konieczność spłaty Limitu powiększonego o należne Bankowi odsetki nie później niż w ostatnim dniu obowiązującego okresu kredytowania. Zgodnie z Umową Kredytu Kredytobiorca nieakceptujący Odnowienia może złożyć oświadczenie o rezygnacji z przedłużenia okresu kredytowania najpóźniej na 30 dni przed jego upływem. Po wskazanym terminie Bank może odmówić przyjęcia wyżej wskazanego oświadczenia, a spłata Kredytu wymagać będzie złożenia Dyspozycji Spłaty.

Maksymalny rozmiar pojedynczego załącznika wynosi 5 Mb

Dozwolone formaty pliku: .bmp, .csv, .doc, .docx, .gif, .htm, .jpeg, .jpg, mt103, .mt940, .ods, .odt, .pdf, .png, .tif, .tiff, .txt, .xls, .xlsx

Masz pytania? Zadzwoń

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00.

22 276 22 74

Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora

Zamów rozmowę

Wypełnij poniższy formularz, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Numer telefonu jest niepoprawny
E-mail jest niepoprawny
Numer nip jest niepoprawny
Proszę wpisać treść zapytania

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się także telefonicznie pod nr tel. + 48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie, pod powyższym adresem siedziby Banku z dopiskiem "IOD".

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes Banku, stanowiący jednokrotny, zainicjowany przez Panią/Pana, kontakt ze strony Banku, w celu marketingu bezpośredniego związanego z działalnością Banku. Bank będzie przetwarzał dane w celu: 1) archiwalnym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku z przyjętymi przez Bank standardami; 2) rozpatrywania Pani/Pana potencjalnych reklamacji i zgłoszonych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez Bank po zakończeniu takiego kontaktu, chyba że Bank pozyska podstawy do takiego przetwarzania (np. Pani/Pana zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych lub zostanie wszczęte postępowanie reklamacyjne). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą, poza Bankiem, mieć też dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak dla zaistnienia możliwości kontaktu ze strony Banku, jest niezbędny.

Zadaj pytanie

Wypełnij poniższy formularz, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Proszę wprowadzić numer telefonu
E-mail jest niepoprawny
Proszę wpisać treść zapytania

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się także telefonicznie pod nr tel. + 48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie, pod powyższym adresem siedziby Banku z dopiskiem "IOD".

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes Banku, stanowiący jednokrotny, zainicjowany przez Panią/Pana, kontakt ze strony Banku, w celu marketingu bezpośredniego związanego z działalnością Banku. Bank będzie przetwarzał dane w celu: 1) archiwalnym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku z przyjętymi przez Bank standardami; 2) rozpatrywania Pani/Pana potencjalnych reklamacji i zgłoszonych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez Bank po zakończeniu takiego kontaktu, chyba że Bank pozyska podstawy do takiego przetwarzania (np. Pani/Pana zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych lub zostanie wszczęte postępowanie reklamacyjne). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą, poza Bankiem, mieć też dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak dla zaistnienia możliwości kontaktu ze strony Banku, jest niezbędny.

Zadaj pytanie

Wypełnij poniższy formularz, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Proszę wprowadzić numer telefonu
E-mail jest niepoprawny
Proszę wypełnić pole NIP
Proszę wpisać treść zapytania

Zgoda na jednorazowy kontakt.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować się także telefonicznie pod nr tel. + 48 22 101 10 10. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie, pod powyższym adresem siedziby Banku z dopiskiem "IOD".

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes Banku, stanowiący jednokrotny, zainicjowany przez Panią/Pana, kontakt ze strony Banku, w celu marketingu bezpośredniego związanego z działalnością Banku. Bank będzie przetwarzał dane w celu: 1) archiwalnym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania przedstawiciela Banku z przyjętymi przez Bank standardami; 2) rozpatrywania Pani/Pana potencjalnych reklamacji i zgłoszonych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez Bank po zakończeniu takiego kontaktu, chyba że Bank pozyska podstawy do takiego przetwarzania (np. Pani/Pana zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych lub zostanie wszczęte postępowanie reklamacyjne). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą, poza Bankiem, mieć też dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne i marketingowe.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak dla zaistnienia możliwości kontaktu ze strony Banku, jest niezbędny.

Czy jesteś już klientem Idea Banku?

TAK
NIE

JAK MOŻEMY CI POMÓC?

  • Jestem zainteresowany nowym produktem
  • Potrzebuję pomocy w obsłudze
  • Chcę zastrzec kartę
  • Szukam oddziału lub wpłatomatu
  • Szukam danych adresowych
  •   Chcę wysłać elektronicznie dokumenty finansowe do Banku

Formularz kontaktu

Wypełnij poniższy formularz, a nasi Doradcy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Numer telefonu jest niepoprawny

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu jest Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Daszyńskiego 2c (dalej „Bank”). Z Bankiem można skontaktować telefonicznie pod nr +48 22 101 10 10 lub listownie na adres siedziby. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: za pośrednictwem e-mail – privacy@ideabank.pl lub pisemnie – Inspektor Ochrony Danych, Idea Bank S.A., Rondo Daszyńskiego 2c, 00-843 Warszawa.

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Bank będzie przetwarzał dane osobowe w celu: 1) udzielenia odpowiedzi na zapytanie umieszczone w formularzu kontaktowym – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Banku, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia oraz obrony przed potencjalnymi roszczeniami 2) archiwalnym - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Banku – dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów związanych ze świadczeniem usługi na Pani/Pana rzecz lub zgodności działania Banku.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Bank przez okres do 6 lat lub do momentu przedawnienia Pani/Pana potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, które Bank realizuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – można tego dokonać elektronicznie (mailowo), telefonicznie (CallCenter Banku) lub papierowo. W takim przypadku Bank przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że będzie stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Banku ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Do Pani/Pana danych osobowych mogą też mieć dostęp podwykonawcy Banku (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, audytorskie, informatyczne.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W przypadku przetwarzania przez Bank danych osobowych na podstawie zgody – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tejże zgody przed jej wycofaniem.

W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Banku Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Ponadto Bank informuje, że przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane zapytanie.

Umów się na spotkanie

Proszę podać imię
Proszę podać nazwisko
+48
Proszę podać numer telefonu
Proszę podać adres e-mail
Proszę podać NIP
Proszę podać kod pocztowy

Proszę zaznaczyć wymaganą zgodę

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Idea Bank SA informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na zasadach określonych w regulaminie.

Proszę zaznaczyć wymaganą zgodę

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu własnych produktów i usług Idea Bank SA również w przyszłości, jeżeli nie zmienia się cel przetwarzania, na zasadach określonych w regulaminie.

Proszę zaznaczyć wymaganą zgodę

Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych w celach marketingowych jednostkom powiązanym z Idea Bank SA, na zasadach określonych w regulaminie.

Proszę zaznaczyć wymaganą zgodę

*Wyrażam zgodę na oferowanie przez bank produktów i usług podmiotów powiązanych w Idea Banku SA, na zasadach określonych w regulaminie.

Ulubione

Brak ulubionych produktów

    Oferty specjalne

    Brak ofert specjalnych

    Idea Bank S.A,. korzysta z plików cookies.

    W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego Użytkownika. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, usuwania oraz inne informacje, w tym na temat terminów ich przechowywania znajdziesz w Polityce Cookies pod tym linkiem.

    Jedno z narzędzi którego używamy do zapisywania plików Cookies to Google Analytics firmy Google, która administruje tymi danymi i może je wykorzystywać także w celu wyświetlania bardziej trafnych reklam w usługach Google (np. w wyszukiwarce Google) i w całej sieci. W celu większego zabezpieczenia informacji o użytkowniku używamy anonimizacji adresu IP, przez co do Google Analitycs nie trafia pełen, rzeczywisty adres. Tym samym poprzez IP nie istnieje możliwość weryfikacji użytkownika. Użytkownik może natomiast podjąć dalsze kroki i zablokować udostępnianie Google Analytics informacji o swojej aktywności, jak również przetwarzanie tych danych przez Google. Aby to zrobić należy zainstalować dodatek do przeglądarki blokujący Google Analytics znajdujący się pod tym linkiem.

    Zapisywanie plików cookies na urządzeniu końcowym można zablokować lub ograniczyć poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej (szczegółowe informacje znajdziesz tutaj).

    Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

    OK

    Idea Bank

    • O nas
    • Kariera
    • Aukcje
    • Biuro prasowe
    • Komunikaty
    • Relacje Inwestorskie
    • FATCA
    • CRS
    • PSD2
    • TPP

    Informacje dla klientów

    • Oddziały i wpłatomaty
    • Waluty
    • Przydatne dokumenty
    • Najczęściej zadawane pytania
    • Bezpieczeństwo
    • Polityka Cookies
    • Kontakt
    • Bankowy Fundusz Gwarancyjny
    • RODO
    • MIFID
    • Podzielona Płatność
    • Informacje dotyczące działalności agencyjnej Banku
    • Informacja o prawomocnej Decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nr RKT-17/2015 z dnia 17 grudnia 2015

    Śledź nas na

    • facebook
    • twitter
    • linkedin

    Aplikacja mobilna Idea Bank PL

    App Store Google Play Huawei App Gallery

    © 2015 Google Inc. All rights reserved. Google and the Google Logo are registered trademarks of Google Inc.

    Appstore: Apple and the Apple logo are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. App Store is a service mark of Apple Inc.


    © Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies