WAŻNE! Zaktualizuj dane kontaktowe do 25.09.2021 r.

Aktualne dane są niezbędne, aby zachować ciągłość obsługi w związku z przejęciem przez Bank Pekao S.A. zorganizowanej części przedsiębiorstwa Idea Banku S.A. oraz:

  • prawidłowo dostarczać nową dokumentację bankową i karty płatnicze,
  • informować o terminie i zasadach przeniesienia obsługi z systemów przejętych z Idea Banku S.A. do systemów Banku Pekao S.A.,
  • kontaktować się z Tobą i firmą w sprawach bieżących.

Jakie dane należy zaktualizować

W przypadku danych firmowych, prosimy o:

  • adres korespondencyjny,
  • e-mail,
  • numer telefonu komórkowego.

W przypadku danych osobistych, prosimy o:

  • adres korespondencyjny,
  • e-mail lub numer telefonu komórkowego (ze względów bezpieczeństwa jednorazowo możesz zmienić tylko jedną z tych danych, w pierwszej kolejności zaktualizuj adres e-mail).

Jak to zrobić bezpiecznie

  1. Samodzielnie w bankowości internetowej Idea Cloud (jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z internetowego formularza do odzyskiwania danych: https://www.ideabank.pl/odzyskiwanie-danych)
    • Dane firmowe: wejdź w Ustawienia (prawy górny róg). Następnie wejdź w zakładkę „Dane firmowe” i wypełnij lub zaktualizuj adres korespondencyjny oraz dane teleadresowe firmy.
    • Dane osobiste: wejdź w Ustawienia (prawy górny róg). Następnie wejdź w zakładkę „Dane osobiste” i wypełnij lub zaktualizuj adres korespondencyjny oraz osobiste dane teleadresowe.
    Po wejściu w zakładkę, a przed modyfikacją danych trzeba autoryzować tę czynność, wpisując kod otrzymany SMSem z Banku Pekao S.A. Następnie w ten sam sposób trzeba zatwierdzić każdą zmianę danych.

  2. Jeśli nie korzystasz z usługi Idea Cloud, zadzwoń na infolinię: 22 101 10 10 oraz 801 999 111 (infolinia czynna codziennie w godz. 9-17; koszt połączenia zgodny ze stawką operatora).

Jeśli dane do kontaktu z Bankiem Pekao S.A. są aktualne – nie musisz nic robić.

Więcej informacji znajdziesz na: https://www.pekao.com.pl/idea-bank/informacje-dla-klientow w sekcjach: Obsługa klientów firmowych i Obsługa klientów indywidualnych.